Søk

 

Flytoget

12 kjappe fra Flytoget

 

18.februar 2015

- Det er nok å være spent på når man skal ut å reise. Om du ankommer flyplassen i rute skal derimot ikke være spennende, det skal man bare være helt trygg på, sier Lena Angela Nesteby, merkevaresjef i Flytoget. Med en punktlighet på 97 prosent og kundetilfredshet på 97,3 prosent, ble Flytoget i 2014 for tredje år på rad, kåret til kundens favoritt i Norsk Kundebarometer. Men det er økende konkurranse om de stadig flere som flyr til og fra Oslo Lufthavn. 

- Kjernen i kundeopplevelsen vi leverer har alltid vært den gode følelsen av at ting bare funker. Lav puls, senkede skuldre og visshet om å komme fort og punktlig fram. Der ligger vår differensiator overfor våre konkurrenter, noe «Alltid på skinner» skal være en påminner om og forsterker av, sier Nesteby. 

Teamet legger til at lengden på filmene ikke er valgt helt tilfeldig. 

- De er cirka like mange sekunder som flytogreisen fra Oslo til Gardermoen tar minutter, altså under 20. Dermed er de også godt tilpasset andre formater enn TV, for eksempel som pre-rolls. Så får vi se om det ikke også etterhvert kommer en versjon som syr sammen alle tolv filmene til én. Filmene er produsert av Social Club, med regissør Jesper Ericstam. 

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup