Søk

 

NetCom

Mobilen – vår tids minnebok

11.mai 2012

Dagens mobiltelefoner brukes ikke bare til å ringe eller sende sms med. Stadig mer funksjonalitet bygges inn i telefonene og mobilvanene våre har endret seg drastisk de siste årene. I dag er det vanlig å surfe med mobilen, sjekke e-posten, handle, ta bilder, se film og høre på musikk.

– Mobilen har blitt vår tids minnebok, fotoalbum og dagbok, hvor vi samler små og store historier.

Hvem har vel ikke spart den første SMSen fra kjæresten, filmet barnas først skoledag eller kringkastet bilder fra sydenturen? Den nye teknologien har gitt oss muligheten til å gjøre telefonene våre mer personlig og nære, og det er nok en av grunnene til at vi nå beholder telefonene våre lenger enn før. For mange blir derfor riktig abonnement, tilpasset eget bruk, vel så viktig som å til stadighet bytte mobil. 

Der hvor kundene tidligere bytte abonnement og operatør fordi de ønsket seg ny og billig mobil, beholder nå nærmere 40 prosent av oss mobilen når vi bytter abonnement.

I den nye reklamefilmen tar derfor NetCom tak i historien om hvor sterkt knyttet vi er til mobilen vår, og vi får bli med inn i mobilen og dermed også livet til Alex.

– Bruksmønsteret på mobilen endrer seg fortløpende og NetCom er opptatt av at flest mulig har et abonnement tilpasset personlig bruk. De ønsker å bygge kjennskap til NetCom sine abonnementer som ikke er knyttet til kjøp av telefon. På den måten kan du beholde telefonen din, og de gode minnene.

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup