Søk

 

Nyheter

BreakFastForward 15. mars

Den kravstore kunden – problem eller mulighet?

Forbrukerne har blitt mer kompetente, komplekse og kravstore. ”Alt” finnes på nett og folk flest har fått en stemme. Makten ligger hos forbruker – men hvordan skal du som Retail aktør forholde deg til dette? BreakfastForward den 15. mars vil belyse noen aktuelle utfordringer og muligheter dette gir. Vi åpner dørene kl. 8 med en liten matbit, og avslutter kl.10.

Vinn eller forsvinn
Den teknologiske utvikling har endret oss som forbrukere. Alt har blitt mer synlig, og det er forventninger fra forbruker og krav fra handelen som vi må forholde oss til.

Hvem er egentlig kunden vår
Endret forbrukeradferd krever endret målgruppesegmentering. For å lykkes holder det ikke lenger å si vi skal nå ”kvinner mellom 20-40”.

Er butikkreklamens tid over?  
Er stadig flere kjøp forhåndsplanlagt og hvor mye av kjøpsbeslutning skjer faktisk i butikk? Hvilke krav setter dette til pakningsdesign og kommunikasjon?

Meld deg på innen 5. mars til
breakfastforward@mccann.no Har du spørsmål, kontakt Kicki Bornström på eposten over eller på telefon 976 98 825.

Alle er hjertelig velkommen, kunder, samarbeidspartnere og du som bare er nysgjerrig på McCann.

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup