Søk

 

Nyheter

BreakFastForward onsdag 2. april

Verden forandrer seg stadig raskere, og kommunikasjonsfaget likeså. Men endrer vi oss raskt nok?

Ifølge Google lages det nå like mye informasjon på bare to dager som fra tidenes morgen til og med år 2003. Alle forteller alle alt de gjør, alltid. Og hvis én skjerm kjeder oss litt, flytter vi bare blikket til den neste.

Reklametrykket økte med 50 % fra 2002 til 2010, og folk får faktisk mer reklame i postkassa enn noensinne. Men hjelper det å rope høyere når folk har sluttet å høre etter?

Vi starter dagen med å peke på noen nye muligheter som kanskje kan bidra til at nettopp ditt budskap når igjennom.

Foredragsholdere

Digitale medietrender
- er Facebook en viktig reklamekanal?
Knut Arne Futsæter, Forskningsleder for Medier, TNS

Teknologien endret en hel verdikjede
- slik har Universial Music tilpasset seg den nye mediehverdagen
Gjermund Moastuen, Marketing Director, Universal Music

Real Time marketing
- hvordan planlegge kampanjer med et helt nytt perspektiv?
Lars Istre, digital direktør, IUM

Alle snakker om den nye mediehverdagen
- men for oss er dette bare hverdagen
Thale Høy Petersen, Torny Hesle & Ingrid Lea, kreatører, McCann

Share a Coke
– hvordan medieinnovasjon skapte et suksesscase
Tonje Haugen, Brand Activation Manager, Coca-Cola

Meld deg på her http://breakfastforward.no

Alle er hjertelig velkommen, kunder, samarbeidspartnere og du som bare er nysgjerrig på McCann.

 

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup