Søk

 

Nyheter

Frokostseminar 11. november

Hvordan skape gode relasjoner?

Tjenesteinnovasjon er blitt nøkkelen til gode kunderelasjoner. Vi inviterer til frokostseminar 11. november hvor vi vil vise deg noen dem – forhåpentligvis til nytte og inspirasjon for deg og din bedrift.Vi åpner dørene til McCann kl. 8.30 med en liten matbit, og avslutter rundt kl. 11.

 

Programmet du kan fordøye frokosten til er:

Presence is easy. Impact is hard.”

Endret forbrukeratferd er den største driveren for relasjonsutvikling. Hva er det som egentlig skaper relasjoner i dag, og hvordan kan du som markedssjef utvikle gode strategier for dette?

v/Aslak Sletten, leder for kunde- og relasjonsutvikling i McCann.

 

Nøkkelen er nytteverdi

For å lykkes med relasjonsmarkedsføring, må du tenke opplevelse, dialog og tjenester på tvers av kanaler. Hør hvordan Imsdal, Statoil og TV 2 gjør det.

v/Joakim Vars Nilsen, strategisk rådgiver i Mediafront

 

Rimis nye venner

Hva er relasjonsstrategien bak Rimi Pluss, og hvordan har tjenesteutvikling gitt Rimi mange nye venner?

v/Paal Tarjei Aasheim, markedsdirektør i McCann

 

Hvordan utvikle en effektiv relasjonsstrategi?

Hva er nøkkelområdene for å utvikle gode og moderne relasjonstiltak i tiden fremover?

v/Aslak Sletten, leder for kunde- og relasjonsutvikling i McCann.

 

Påmelding:

Send mail til tone@mccann.no

 

Spørsmål?

Kontakt Tone Bøygard på eposten over eller på telefon 982 57 622.

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup