Søk

 

Nyheter

#skalbare vinne flere priser

McCann Oslo og Storebrand vil gi folk bedre pensjon, og blir priset for innsatsen. Først ble det Sølvfisk på TV 2, deretter gull i INMAs Performance Awards.

- Storebrand skiller seg fra konkurrentene, bygger på god innsikt, og dramatiserer et tydelig løfte på en sjarmerende måte. Dette er ”truth well told”, uttaler Sølvfiskjuryen.

Under INMAs Performance Awards ble også resten av kampanjen hedret. Her stakk nemlig Storebrand av med den gjeveste prisen; gullet i kategorien ”multikanal”.

Denne konkurransen premierer innovativ bruk av digitale virkemidler, og juryen mener dette er et glitrende eksempel på komplementær bruk av ulike kanaler. Men også denne juryen berømmer kampanjens evne til å forstå kundenes emosjonelle prosesser.

 ”Skal bare…”-konseptet skal sette Storebrand på kartet som ledende innen sparing til pensjon, og består blant annet av reklamefilmer, bannerannonser, digital kundedialog, aktiv tilstedeværelse i sosiale medier og bruker-generert youtube-reklame.

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup