Søk

 

Nyheter

Sølvfisk til Widerøe i september

I september lanserte Widerøe sitt nye kreative konsept «Hele Norge. Hele tiden». I spissen stod en ny profilfilm, som raskt skapte oppmerksomhet også utenfor Norge.

Den engelsktekstede versjonen av filmen - som har fått tittelen «Grandpa's magic trick» - har nå over 600.000 visninger på YouTube som følge av flere oppslag i internasjonale reklamemedier.

Filmen har blant annet blitt tatt opp til den faste spalten «The Spot» i Adweek og kåret til «Ad of the day» på campaignlive.co.uk. Nylig ble det også kjent at den har fått plass på en av Shots sine DVD-utgivelser, som tar sikte på å vise frem noen av verdens mest kreative reklamefilmer.

Nå har filmen også fått en Sølvfisk og er dermed med i kampen om den gjeve Gullfisken tidlig neste år.

- Det er mange måter å snakke om rutenett og flyavganger på. Dette er en av de mest sjarmerende juryen har sett. En nydelig, og ikke minst, velregissert liten perle av en film, sier juryen.

Du kan se filmen her:

http://www.mccann.no/wideroee/hele-norge-hele-tiden-article391-155.html

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup