Søk

 

Nyheter

Sølvmikken i oktober

Widerøe har vunnet gull i Sølvmikk for den flermediale kampanjen som feirer utmerkelsen Årets flyselskap i Europa. Prisen kom samme dag som festmiddagen ble servert de 42 gjestene – en fra hver destinasjon i Norge – på Tørrfiskbrygga i Brønnøysund.

Juryens begrunnelse:

En gjeng morgenkvikke folk kunne gledelig konstatere at nivået i oktober var som rundstykkene til Annebeth. Og de var gode. Som det ble sagt: Mindre flaut og mer bra, med fine og verdige pallplasseringsinnehavere. På toppen troner et flyselskap i medvind.

Gullet i oktober går til Widerøes to spoter for kampanjen som inviterer én gjest fra hver av selskapets destinasjoner til å bli med å feire årets flyselskap. Som juryen forøvrig synes er en veldig god kampanje. God idé i bånn, godt produsert, godt skuespill og ikke minst relevant eksponering av destinasjonene. Dessuten er stemningen deilig nede, og ikke rølpete oppe, som det gjerne blir når destinasjoner samles til fest.

Her kan du høre radiospotene:

http://www.mccann.no/wideroee/inviterer-hele-norge-paa-fest-article397-155.html

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup