Søk

 

Nyheter

Storebrand kåret til årets markedsfører

Seks finalister har kjempet om tittelen «Årets Markedsfører 2014», men til slutt var det Storebrand som gikk av med seieren. Prisen ble overrakt tirsdag kveld på et arrangement i regi av Handelshøyskolen BI, Markedsføringsforeningen i Oslo, Markedsforbundet og Kampanje.

- Dette er den høyeste prisen man kan vinne – i hvert fall når man selv vinner prisen, sa markedsdirektør i Storebrand, Jostein Christian Dalland, da han tok i mot diplomet som beviser at Storebrand var landets beste markedsfører i 2014.

Dalland mottok prisen sammen med merkevareansvarlig Kathinka K. Sommerseth, og takket både Starcom, Creuna og McCann for et «ypperlig» samarbeid.

McCann har utviklet det etter hvert velkjente ”Skal bare…”-konseptet for Storebrand, som allerede har vunnet Sølvfisk fra TV 2, sølv i Mediestrategiprisen, bronse i ANFO Effekt og hele tre stjerner i Stella. 

 

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup