Søk

 

Nyheter

Styrker digitalkompetansen

For å styrke digitalkompetansen i McCann, Craft og SDG fordeles nå ressursene i MediaFront på byråene. Digitalkompetanse hører naturlig inn i selskapene, og gir følgelig mer integrerte tjenester.

– McCann Worldgroup er et kanaluavhengig kommunikasjonshus. Det å ha et eget byrå som utelukkende fokuserer på digitale kanaler, er ikke lenger hensiktsmessig. Digitale løsninger er blitt en integrert del av våre kundeleveranser. Omorganiseringen vi nå gjennomfører vil styrke den digitale gjennomføringskraften til våre byråer innen reklame, produksjon og design, sier Jens Bonesmo, konserndirektør i McCann Worldgroup.

McCann Worldgroup vil etter omorganiseringen bestå av reklamebyrået McCann, produksjonsbyrået Craft, designbyrået SDG og mediebyrået IUM.

Enklere for kunder
Det er McCann som får overført flest ansatte fra MediaFront. Dette er fortrinnsvis ressurser innen digital reklame og kommunikasjon. Craft får ressurser innen digital produksjon og front-end-programmering, mens SDG får ressurser innen digital tjenestedesign og -utvikling.
– Nye tider og et marked i konstant endring krever at vi følger med i timen og hele tiden tilpasser oss markedet. Våre kundeteam vil med omorganiseringen ha kompetanse til å levere på alle flater, uansett om de jobber med reklame, produksjon eller design, sier Bonesmo.



For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Jens Bonesmo, konsernsjef i McCann Worldgroup
E-post: jens.bonesmo@mccann.no

Mobil: 908 22 828


 

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup