Søk

 

Nyheter

Toppteam til McCann

Vi har i den siste tiden omstrukturert byrået og satt sammen tverrfaglige grupper bygget rundt annonsørene sine, fremfor fagområder. Norske forbrukere forholder seg ikke lenger utelukkende til én mediekanal, men til et mer krevende og sammensatt mediebilde.

”Denne måten å jobbe på gjør at vi må ha mye mer innsikt i problemstillingen kundene våre møter daglig, og krever at vi utnytter det fortinnet vi har ved å huse spesialister fra så mange disipliner. Dette gjør oss til en arbeidsplass for kreatører opptatt av verdiskapende idékraft, og som forstår viktigheten av å kunne mer enn én ting. Hvis det er ett team som oppfyller akkurat de kriteriene og som har utmerket seg på tvers av alle kanaler og disipliner de siste årene, så er det Stein Simonsen og Torstein Greni”, sier Tore Woll.

”Det de har levert for kunder som Staples, Leger Uten Grenser, VisitDenmark og Statens Vegvesen er eksempler på medienøytrale ideer som løser et reelt problem lenge før det fyller en gitt mediekanal. Simonsen står også bak den eneste norske kampanjen som har vunnet internasjonal heder i kategorien for integrerte kampanjer (gull i Eurobest for Leger Uten Grenser). ”

 ”Vi opplever at McCann er veldig godt rigget for kundenes behov i årene som kommer, både hva gjelder reklamesyn og hvordan de bygger laget. For oss som har vært så lenge på landet skal det dessuten bli spennende å komme til byen.” sier Stein Simonsen.

Torstein og Stein har vært henholdsvis åtte og ni år i Dinamo, og er nå på plass i McCann.

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup