Søk

 

Rimi

Raskt og rimelig

  • RIMI APP

Rimi_Pluss_handleapp from McCann Norway on Vimeo.

 

Rimi_Barnehage_Hero from McCann Norway on Vimeo.

2.september 2011

Rimi lanserer høsten 2011 sitt nye reklamekonsept i alle kanaler

Det er utfordrende for en lavpriskjede å differensiere seg – særlig når man er nummer fire. Rimi har imidlertid gjennomgått store forandringer de siste årene. Gjennom ombygging av butikkene har de satt kundene først, ved å legge til rette for rask hverdagshandel. Undersøkelser viser at selv de prisbevisste dagligvarekundene først og fremst er opptatt av god tilgjengelighet og rask handel.

Derfor er «Raskt og rimelig» Rimis nye slagord. Nå har vi og Mediafront utviklet et handlelisteverktøy for å gjøre handelen enda raskere. Ved hjelp av Rimi Pluss kan kundene lage og dele handlelister med hvem de vil. Både fra app til Android og iPhone, samt fra Rimis splitter nye nettsider (som vi også har utarbeidet).  

I samarbeid med WG EXP har vi utarbeidet nytt materiell til alle flater, fra kassalappen og butikkmateriell, til TV-reklame, mobilbannere, DM og annonser. Initiative Universal Media har hatt ansvaret for mediestrategien, som dessuten inkluderer bruk av sosiale medier, advertorials og PR.

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup