Søk

 

Tine SA

Dobbel dose påfyll

  • Tine_Iskaffe_Internett

 

TINE_Iskaffe_Lunch from McCann Norway on Vimeo.

TINE Iskaffe_Skikk og bruk from McCann Norway on Vimeo.

TINE_Iskaffe_Sjakk from McCann Norway on Vimeo.

TINE_Iskaffe_NLP from McCann Norway on Vimeo.

2.september 2011

Tine IsKaffe-produktenes formål er å gi energi og inspirasjon i hverdagen. Målet er at Tine IsKaffe alltid skal sørge for påfyll til både kropp og hode. Siden produktet tar seg av energi til kroppen, var vår jobb å ta hånd om inspirasjon til hodet. Hva som inspirerer hvert enkelt menneske finnes det ingen fasit på, men at de fleste er nysgjerrige på litt annerledes kunnskap.

For å bygge opp det nye konseptet hos forbruker, åpnet kampanjen i juni med plakater med fem ulike motiver på kollektiv transport i Oslo, og på boards rundt omkring i landet. I juli rullet vi ut Tine IsKaffe-produkter med QR-kode på, med ny runde utendørsreklame med samme motiv men nå også med QR-kode. I korte trekk fungerer det slik:

1. Se produktet /reklamen

2. Last ned app'en

3. Scan QR-koden på pakningen

4. Bruk to minutter til å drikke og bli inspirert

5. Del inspirasjonen med andre på Facebook og gi bort Tine IsKaffe til bare 10,- kr.

 

Vi snakker til en utfordrende målgruppe. Unge mennesker som ikke tar pauser og opplever mer på trikken enn vi andre gjør på en uke. Og nettopp derfor bruker vi medier som mobil, utendørs og ikke minst, selve pakningen. Bruker du to minutter med Tine Iskaffe får du påfyll til å holde tempoet oppe, uten å måtte ta en pause.

Over kan du se annonser, utendørs, app'en og filmene som låses opp ved å scanne QR-koden på pakningen.

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup