Søk

 

TV2

Hotel Cæsar pusses opp

  • TV2_ Hotell Cæsar_burlesk

14.februar 2012

«Hotel Cæsar» er tidenes lengstlevende, norske såpeserie og et velkjent konsept for de fleste TV-seere. Men de siste sesongene har seertallene for serien falt og nå håper TV 2 og tv-produksjonsselskapet Metronome at en oppussing av serien skal kunne øke seertallene. McCann og SDG har bistått Tv2 og Hotel Cæsar i denne revitaliseringen og står også bak en stor kampanje som rulles ut i disse dager både i aviser, magasiner samt utendørs.  
 
Kampanjen spiller direkte på «Rom For Alt»,  og viser Cæsar karakterer som opptrer langt utenfor sin egen karakter. For å vise at det er rom for alt i «Hotel Cæsar», men også dyrke det som kjennetegner hele sjangeren, at man aldri helt vet hvilke situasjoner som kan oppstå i fremtidige sesonger.  Å se Cæsar stjernene i uvante roller sørger naturlig nok for stoppeffekt, men det er også et lite snev av sannhet om hvordan det kan gå med karakterene. Symbolikken gir ikke bare bildene større dybde, men er også en liten flørt med alle Cæsar fans der ute.    
 

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup