Søk

 

TV2

I kveld skal vi IKKE synge

20.september 2013

TV 2 Zebra er rustet opp med ny profil og et mer maskulint innhold. Gjennom små stikk både til moderkanalens og konkurrentenes mer eller mindre feminine programmer ønsker Zebra å fortelle om sine storsatsinger denne høsten.

«Kampanjen skal først og fremst vekke oppmerksomhet blant de som ikke har noe forhold til TV 2 Zebra. Vi tror grepet med å være tydelig på hva vi IKKE er skal få målgruppen nysgjerrig på hva TV 2 Zebra kan by på» uttaler Markedssjef i TV 2 Anne Røkenes.  

I tillegg til tradisjonelle medier som print, utendørs, radio og nettbannere blir selve programmene løftet frem av egne promoer på Tv 2 sine kanaler. Kampanjen blir også fulgt opp gjennom TV 2 sine sosiale medier.

 

 

 

 

 

 

Grundingen 6

Postboks 1384 Vika
NO-0414 OSLO

+47 22 54 36 00
post@mccann.no           
                                            
 

 

Hjem

Jobber

Meninger

Om oss

Medarbeidere

Kontakt

                                    

 

Scandinavian Design Group

IUM

Craft Worldwide

McCann Worldgroup